מנכ"ל רנו ישראל: "בזמן שהכלים הדיגיטליים נגישים לכל אדם בקצה אצבעותיו, נדרש פתרון שייתן מענה לכל אלו"
ברנו החליטו לנסות ולשווק רכבים באמצעות האינטרנט, הגם שקניית רכב, היא השנייה בעלותה, אחרי קניית דירה, ולכן מצריכה מחשבה רבה. רנו live showroom הוא שמו של המיזם באמצעותו יוכלו הלקוחות להתרשם מרכבי רנו מבלי להגיע לאולם התצוגה. באמצעות 13 מצלמות המרושתות באולם + מצלמה אישית אצל איש המכירות, יוכל הלקוח לבחור את הזווית שבה הוא רוצה לראות את הרכב, להחליף בין הזויות עפ"י בקשתו, להתרשם מהרכב גם חיצונית וגם פנימית, לקבל הסבר מקיף ואישי על הדברים שמעניינים אותו ברכב, להזמין נסיעת מבחן וגם לבצע הזמנה מידית במקום.
בתקופה הקרובה ישמש אולם ה Renault Live showroom כאולם ייעודי למכירת רנו טווינגו. בהמשך יוכנסו רכבים אחרים, יושקו דגמים חדשים ויתמכו באירוע מכירות של דגמי רנו.
ענת מילוסלבסקי כחלון, מנכ"ל רנו ישראל: "אנו חיים בעולם שונה מזה שהכרנו ב- 10 השנים האחרונות באופי צריכה בכלל וברכישת כלי רכב בפרט. בעידן שבו קהל הלקוחות שלנו מוצף מידע מכל עבר, בזמן שהכלים הדיגיטליים נגישים לכל אדם בקצה אצבעותיו ובעידן שבו הזמן הפנוי של הקהל מצטמצם, נדרש פתרון שייתן מענה לכל אלו. "הפתרון אליו הגענו הוא אולם אמיתי לחלוטין, עם אנשי מכירות מקצועיים, 14 מצלמות ורכבים אמיתיים במגוון איבזורים. האולם יהיה פעיל עד שעות הערב המאוחרות וייתן מענה בזמן אמת לכל מי שירצה לקבל מידע, עצה והכוונה מאיש מכירות בשידור וידאו חי!"