שינוי משמעותי במערך דגמי המאזדה 3 המיובאים לישראל

שינוי משמעותי במערך דגמי המאזדה 3 המיובאים לישראל
השינוי המרכזי במערך הדגמים החדש מגיע בדמותו של מנוע ה-2.0L המוכר מגרסאות הדגם הבכירות אשר יהפוך מעתה למנוע הסטנדרטי בדגמי המאזדה 3. בתמונה: חזית המאזדה 3 החדשה
צילום: 'דלק מוטורס'

חברת ‘דלק מוטורס’ מודיעה על שינוי משמעותי במערך דגמי המאזדה 3 המיובאים לישראל. בתוכנית: הפיכת מנוע ה- 2.0L SKYACTIV למנוע הסטנדרטי בדגם, חבילת אבזור הכוללת חישוקי “18, פנסי קסנון ותאורת LED קדמית ואחורית בכל הדגמים וחבילת בטיחות I-Activesense מקורית הכולל בלימת חירום עירונית, התרעה על סטייה מנתיב, חיישן אורות גבוהים, ופנסים עוקבי פניה בכל הדגמים תוך הורדת מחירי מרבית הגרסאות

חברת ‘דלק מוטורס’, היבואנית והמפיצה בישראל של מכוניות מאזדה, מציגה מערך דגמים מעודכן לדגמי המאזדה 3, המציע שדרוג משמעותי ביחידת ההנעה והצבת סטנדרט חדש בתחומי חוויות הנהיגה, העיצוב, תא הנוסעים והבטיחות בקטגורית הרכבים המשפחתיים, החל מגרסאות הכניסה.

בניגוד למהלכים דומים אשר נעשו לאחרונה בקטגוריה וגררו העלאת מחירים, תגי המחיר של הדגמים החדשים התעדכנו כלפי מטה למרות התחזקות היין היפני.

השינוי המרכזי במערך הדגמים החדש מגיע בדמותו של מנוע ה-2.0L המוכר מגרסאות הדגם הבכירות אשר יהפוך מעתה למנוע הסטנדרטי בדגמי המאזדה 3 ויחליף את מנוע ה-1.5L) 120 כ”ס) ששירת עד היום את גרסאות אלו.

מ’דלק מוטורס’ נמסר היום (ד’) כי מנוע ה-2.0L מסדרת ה-SKYACTIV מייצר הספק של 165 כ”ס, “הגבוה ביותר בקטגוריית הרכבים המשפחתיים (עם מנועי הבסיס)”.

“עם מנוע זה מאיצה המאזדה 3 מ-0 ל-100 ב-8.9 שניות (לדגם הסדאן), תוך שמירה על צריכת דלק חסכונית של 17.5 ק”מ לליטר (בדגם הסדאן, ע”פ נתוני יצרן)”, קבעה החברה.

על אף יתרון הביצועים המובהק שמספק מנוע ה-2.0L, צריכת הדלק זהה ואף טובה ממרבית המתחרות הצמודות המצוידות במנועי ה-1.6L המקובלים בקטגוריה.

“שילוב המנוע החזק מאפשר למאזדה 3 להציע חוויות נהיגה שונה ודינאמית יותר מהמקובל בקטגוריה ולחזק את הקשר הרגשי של הנהג עם רכבו”, קבעו ב’דלק מוטורס’.

במישור הביטחותי, מדגישים ב’דלק מוטורס’ הרי שכבר ב-2014 בעת השקה הרכב לראשונה בישראל, היתה המאזדה 3 המשפחתית הראשונה אשר צוידה בכל רמות האבזור במערכת ה-Smart City Brake Support אשר אפשרה התרעה ובלימה אוטונומית של הרכב במהירויות עירוניות. במשך תקופה היתה המאזדה 3 הדגם היחיד שהציע מערכת שכזו בקטגוריה.

“מאזדה תמשיך להוביל את הקטגוריה בכל הנוגע בבטיחות, ובמיוחד בכל הנוגע במערכות הבטיחות האקטיבית בהן מצויד הרכב. מעתה, תורחב חבילת הבטיחות הסטנדרטית של הדגם ותכלול בנוסף מערכת להתראת סטייה מנתיב (LDWS), חיישן אורות גבוהים (High Beam Control) ואף מערך פנסי חזית מסוג קסנון עוקבי פניה (AFS). עד היום, מערכות אילו היו מנת חלקן של גרסת ה-Spirit הבכירה. מעתה, תופיע חבילת בטיחות מקיפה זו, בכל דגמי המאזדה 3”, הבטיחו היום ב’דלק מוטורס’.

השינוי המרכזי במערך הדגמים החדש מגיע בדמותו של מנוע ה-2.0L המוכר מגרסאות הדגם הבכירות אשר יהפוך מעתה למנוע הסטנדרטי בדגמי המאזדה 3. בתמונה: חזית המאזדה 3 החדשה | צילום: 'דלק מוטורס'
השינוי המרכזי במערך הדגמים החדש מגיע בדמותו של מנוע ה-2.0L המוכר מגרסאות הדגם הבכירות אשר יהפוך מעתה למנוע הסטנדרטי בדגמי המאזדה 3. בתמונה: חזית המאזדה 3 החדשה | צילום: ‘דלק מוטורס’

הדגמים:

מערך הדגמים החדש, יתמקד ב-3 רמות גימור המצוידות כולן במנוע ה- 2.0L:
• Sport
• Comfort
• Premium

מ’דלק מוטורס’ נמסר כי כל רמות הגימור תאפשרנה אפשרות בחירה בין תצורת מרכב סדאן 4 דלתות או הצ’בק 5 דלתות.

Sport

גרסת הכניסה במערך הדגמים החדש תיקרא Mazda 3 2.0L Sport.

רמת גימור זו כוללת חבילת אבזור עשירה אשר הוצעה בדגם טרם השינוי המכילה בין השאר את מערך המולטימדיה המקורי MZD CONNECT, הכולל מסך מגע 7”, ממשק הפעלה מלא בעברית, ובקר פיקוד ראשי בקונסולה המרכזית, ב”א מפוצלת, מערכת בקרת שיוט, כפתור התנעה (ללא מפתח), קיפול מראות חשמלי ומראה פנימית עם עמעום אוטומטי ועוד. להעצמת חוויה הנהיגה, מצויד הרכב גם בפקדי העברת הילוכים מגלגל ההגה.

לדגם ה-Sport החדש, מצטרפים מעתה גם חיישני אורות וגשם, חישוקי סגסוגת 18 אינץ’, פנסי קסנון ופנסי LED קדמיים ואחוריים וחבילת הבטיחות המקיפה המוזכרת מעלה.

על אף השדרוג המשמעותי, הבטיחו היום ב’דלק מוטורס’ כי גרסת ה-2.0L Sport תתומחר ב-2,000 ש”ח פחות מגרסת הכניסה עם מנוע ה-2.0L הקודמת (2.0L Active) ומחירה יעמוד מעתה על 130,000 ש”ח לקטגוריה.

Comfort

דגם ה-Comfort מבוסס על דגם ה-Sport ומוסיף לו אלמנטים פנימיים וחיצוניים כאחד אשר נועדו לחדד אף יותר את המראה החיצוני, ולהעצים את חוויות הישיבה והנהיגה ברכב. לוח המחוונים הסטנדרטי מתחלף בלוח מחוונים מתקדם וספורטיבי, עם מד סל”ד גדול במרכזו. אליו מצטרפת מערכת ה-Active Driving Display (תצוגה עילית) הייחודית של מאזדה. בנוסף, כולל תא הנוסעים כולל גימורי כרום, תאורה ותאים נוספים, אשר אינם כלולים בחבילת ה-Sport.

מחירו של דגם ה-2.0L Comfort יעמוד על 133,000 ש”ח.

Premium

בחזית דגמי המאזדה 3, תעמוד מעתה רמת הגימור Premium אשר תחליף את רמת הגימור Spirit הפופולארית ותכלול את האבזור העשיר המוכר בדגם זה (חלון שמש, כניסה ללא מפתח). כמו כן, היא תוסיף לה מושב נהג חשמלי, ריפודי עור, וגימורי עור בדלתות, בגוון לבחירת הלקוח: ריפודים שחורים עם תפרים אדומים או ריפוד משולב לבן עם תפרים בהירים ושחור עם תפרים אדומים.

מחירו של דגם זה עלה ב-500 ש”ח בהשוואה לדגם ה-Spirit ויעמוד על 141,000 ש”ח.

יוגב וייס, מנהל התקשורת השיווקית ב’דלק מוטורס’ אמר היום כי “המאזדה 3 היא לא מכונית שאתה צריך. היא מכונית שאתה רוצה. מערך הדגמים החדש מחזיר את הנחשקות לקטגורית הרכבים המשפחתיים”.

“מעטים הרכבים המשפחתיים אשר מסוגלים לבלום את מעבר הלקוחות לרכבי פנאי קומפקטיים, המאזדה3 היא בדיוק רכב משפחתי כזה. לא קיים היום בשוק הרכב הישראלי רכב פנאי קומפקטי בטווחי המחירים של המאזדה3, אשר יצליח לשלב את העיצוב, חוויות הנהיגה, האבזור והבטיחות שתוצא מעתה, כסטנדרט בכל דגמי המאזדה3, החל מדגם הכניסה”, הסביר וייס.

“הרעיון המרכזי מאחורי השינוי המהותי במערך הדגמים בשלב זה של חיי הדגם, הוא הרצון בריענון מתמיד של ליין הדגמים, זוהי אסטרטגיית המותג בעולם, ואנו ממשיכים ומעצימים אותה, כאן בישראל. בד”כ שינוי משמעותי כמו זה מתרחש אך ורק בצמוד לשינוי אצל היצרן, הפעם בחרנו להקדים ולבצע אותו אף קודם לכן”, הוסיף לסיכום.


כתבות שתשמחו לקרוא

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *